Del på facebook
Del på linkedin
Del på print
Del på email

Efter en lang og ufrivillig periode med COVID-19 nedlukninger, starter DigiPippi nu op igen med digitale og tekniske tilbud til pigerne i aldersgruppen 7-13 år! Meget bliver som det plejer mens vi nærmer os vores 6. fødselsdag d. 1.9.2021, men ikke alt.

“DigiPippis  mission og mål er at gøre en forskel for piger og deres teknologiske forståelse og lyst. Det vil aldrig ændre sig. Den vigtigste ændring er, at vi det næste år vil have hovedfokus på Odense. Hvor vi før har spredt vores aktiviteter over hele landet, tager vi nu en pause fra vores normale workshops og klubforløb på Sjælland og Jylland, for at effektivisere og udvikle DigiPippi. Bl.a. vil vi have større fokus på effektmåling, samt udvikling af vores frivillige,” siger Eva Fog Noer, forkvinde for DigiPippi

Samarbejdet med Odense kommune, House of Code og Guldastronaut, for blot at nævne nogle, har været udslagsgivende for DigiPippis valg af Odense.

For at skabe endnu bedre grobund for lokalafdelingen, indbyder DigiPippi  nu interessenter fra eller med tilknytning til Fyn, til at stille op til den nye lokalforening DigiPippi Odense. Læs mere her.

Pauline Fredskilde

Eva Fog Noer

Pauline Fredskilde har været teamleder på Fyn de seneste år og er indfødt Fynbo. Sammen med Eva Fog Noer, som tilbragte sine teenageår på Fyn, bliver de begge indledende spydspidser på DigiPippis første flagskib.

Stiftende generalforsamling vil foregå efter vores relaunch og fødselsdagsworkshop lørdag d. 4.9.2021, som foregår hos House of Code, Edisonvej 2 – 5000 Odense C fra 11-13.

På workshoppen vil det være muligt at stifte bekendtskab med vores arbejde, og prøve hvordan det er at være en DigiPippiPige. Det vil også være muligt at høre mere om at være frivillig.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Eva Fog Noer, tlf. 20215121/ mail: eva@digipippi.dk

DigiPippi 6 år – Pressemeddelelse